2012. május 4., péntek

22.fejezet - Lépj tovább

Sziasztok.
Annak ellenére,hogy azt mondtam,hogy csak 5 komment után fog felkerülni az új fejezet,ma elhoztam nektek.
Ebben a fejezetben a fiúk szemszögéből olvashattok. Igaz,hogy rövidek,de élég eseménydúsra sikeredett és ezért kíváncsi vagyok,hogy ehhez kapok-e komikat...ha nem nem biztos,hogy tovább folytatom a blogot,pedig már a 2.évadot is megterveztem !
Szóval írjatok komit és ha elégnek látom csak utána kerül fel az új. :)
Remélem,hogy tetszeni fog ez a rész.
Jó olvasást.
Wiwike :)







Louis Tomlinson:

Talán ez lenne az az égi jel ,amire vártam?
Megpillantván gyönyörűen csillogó gesztenyebarna szempárját,dús fénylő hajzuhatagát,gyönyörű arcát,azt az életvidám mosolyát,azt a fekete ruhát,ami csak még jobban kiemeli tökéletes karcsú alakját egy percre a lélegzetem is elállt.
Borús hangulatomat jókedv váltotta fel. Arcomra örömteli mosoly ült ki. Azonnal oda mentem hozzá,hogy átöleljem. Ahogy egyre közelebb mentem orromat egy édes parfüm illat csapta meg. Az Ő parfümjének illata. Oda érve jó szorosan átöleltem és egy mélyet szippantottam bódító illatából,hogy mindig is emlékezzek majd Rá. Fejemben rengetegnyi emlék tört felszínre,de csak olyanok,amikre boldogan emlékszem vissza.
Nem tudom,hogy mi történt velem pár perc alatt,de ráébredtem,hogy Ő kell nekem.
Éreztem,hogy a szívembe újra visszaköltözött a szerelem csodálatos érzése...

Harry Styles:


Nem,ez nem én vagyok. Lehet,hogy sokan nőcsábásznak gondolnak ~ ami részben igaz is ~ de mellette hűséges is vagyok ha már van barátnőm...de akkor még is miért tettem meg? Talán ,mert még nem is a barátnőm és lehet,hogy ezután már nem is lesz. Lefeküdni azzal a szőke lánnyal ~ akinek még a nevét sem tudom ~ életem legnagyobb baklövése volt. Talán ezzel most örökre elveszítettem...ugyan már Harry,hiszen soha nem is volt a tiéd !
Próbáltam összeszedni magam,de annyira zavaros volt minden. Fogalmam sem volt,hogy mitévő legyek. Elmondjam neki most és talán meggyűlöl vagy azután közöljem vele,hogy együtt vagyunk és utána gyűlöl meg? Szükségem volt egy kis friss levegőre,hogy kitisztítsam zavarodott elmém,így hát elindultam Berlin sötét utcáin teljesen egyedül. Egy ideig biztonságosnak tűnt a környék,mert mindenhol csönd uralkodott. Csak a szél volt hallható,ahogy a fákat fújta. Egyszer csak egy házhoz értem,ahol valószínűleg születésnapot ünnepelhettek ~ ezt a " Boldog 16. Szülinapot Jenni " feliratból találtam ki ~ csajos bulit volt,ami eléggé csábított,hogy bemenjek.de mégsem tettem meg.
- Úristen. Az ott Harry Styles. - kiáltott fel az egyik,amelyik koronát viselt ~ gondolom ő lehetett az ünnepelt ~ hirtelen az összes lány felém nézett és sikítozva rohantak felém. Az ijedségtől menekülésbe kezdtem. Először a járdán futottam szélsebességgel,majd később az általam hitt üres utcán szaladtam át a másik oldalra. Jobb oldalról hirtelen egy vakító fény világosította ki a szemem,majd hirtelen minden elsötétült...

Zayn Malik:

Kezemet fésűnek használva túrtam bele az ölemben fekvő lány fekete hajába miközben Ő twitteren olvasta a rólunk szóló kiírásokat. Már egy hete,hogy egy párt alkotunk,de még csak ma hoztuk nyilvánosságra a kapcsolatunkat.
- Ez de aranyos.- szólalt meg az egyik kiírást olvasva,amit szerinte én még nem olvastam.- Zayn Malik és Bella Lenoer ti vagytok a legédesebb pár,akiket valaha láttam. Remélem,hogy nagyon sokáig együtt maradtok,mert titeket egymásnak teremtettek. Büszke lehetsz,hogy egy ilyen helyes,szívdöglesztő,sármos pasid van !- nézett fel rám és közben elmosolyodott.- Üdvözlettel Zayn Malik.- olvasta tovább és hangján érezhető volt,hogy bár nem számított rá,mégsem lepte meg nagyon a dolog.
- Na olvasd tovább.- utasítottam,mire megtette kérésem.
-Utóirat: De ő a világ legszerencsésebb pasija,hogy egy olyan gyönyörű,kedves szerethető,de makacs barátnője van,mint Te ! Szeretlek ! - mosolyodott el újra.
- Én is szeretlek.- mondta,majd felült,hogy ajkaink vad csókokban forrjanak össze...

Liam Payne:


Az ágyon ültem Jessica divatbemutatóját figyelve a hamarosan elkövetkezendő nagynénje esküvőjére,ahova én is hivatalos vagyok. Jess a mai bevásárló körúton rengetegnyi ruhát vett az eseményre. Azt szerette volna ha én dönteném el,hogy melyik ruhát viselje ezen a fontos alkalmon,de a választás szörnyen nehéz volt.
- Jessica én nem tudok dönteni.- mondtam neki.- Mindegyik nagyon jól áll.- folytatta,mire ő bevágta a durcást,mert állítása szerint csak azért mondom ezeket,mert a pasija vagyok.- Mindegyikben gyönyörű vagy.- mondtam neki miközben megpusziltam a homlokát.- De valahogy sokkal jobban mutatnának ezek a ruhák a padlón.- súgtam a fülébe,mire ő felnevetett.
- Louis-hoz kellett volna fordulnom.- nevette el magát,mire átöleltem és a ruha cipzárjával kezdtem el játszani,mikor Stella berontott.

Niall Horan:


- Bejöhetek?- kérdezte az ajtó túl oldalán egy ismerős hang,de meg sem várva válaszomat belépett a szobába.- Bocsi,hogy így betörök,de beszélnünk kell.- ült le velem szemben az ágyra a szőkeség.
- Te bármikor bejöhetsz Emma. - feleltem neki,mire elmosolyodott.
- Emlékszem,amikor arról a bizonyos Chase-ről meséltem neked? - válasz helyett csak bólintottam egyet.- És amikor azt mondtad,hogy küzdjek a szerelemért?- ismét csak bólintottam,de kezd nekem ez elég furcsa lenni.- Ma beszéltem vele.- folytatta ,mire bennem csak egy szó ismétlődött: Nem ! - És...újra együtt vagyunk.- mondta boldogsággal tele,mire én úgy éreztem,hogy a szívem darabokra tört.- Ha te nem öntesz újra lelket belém még mindig miatta szomorkodnék.- folytatta,mire a szemeim kikerekedtek. Tehát az egész az én hibám? Miattam jöttek újra össze? Én barom ! Kellett nekem ilyeneket mondanom ! Várj Niall...de hiszen Emma boldog és ez a lényeg...a baj csak az,hogy nem velem !
- Niall, Emma gyertek ide !- kiabált Zayn,mire mindketten a nappalinak titulált helységbe siettünk. Ott volt mindenki kivéve egy valakit. A kanapén vigasztaló Jessica-t figyeltek,aki az éppen síró Stella-ból próbálta kiszedni,hogy mi történt.
- Harry-t elütötték.- nyögte ki végül el-el akadozva...

8 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetsziik:)
    csak egy kicsit nehezen követhető, hogy így mindenki szemszögéből írtál egy fejezetet. de akárhogy is akarod, semmiképpen ne fejezd be!!:)<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jok a részek :) Nagyon várom már a kövit ! Ne hagyd abba !! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj most nagyon izgalomba hoztál!Elsőnek Louissal....még mindig azon rágodok,hogy ki volt az a lány....persze biztos,hogy Elenor vagy Nora de akkor is nehéz eldönteni...Harry pedig....hát maradjunk annyiba,hogy most elégé rossz állapotba van,nem az ő napja:/...Zayn és Bella aranyosak:) az a Twitter írás is amit gyakorlatilag Zayn írt,igazán vicces de egyben romantikus volt.Niall és Emma...Na ne!:O Ugye nem akarsz húzni minket... hogy lesz ebből valaha Niall&Emma páros?:) Folytasd és ne add fel!:)

    VálaszTörlés
  4. Ez a rész tetszett a legjobban!
    Ez volt a legizgibb!
    Soha nem vártam még ennyire a folytatást!:$
    Nagyon-nagyon sajnálom Harryt!Remélem semmi komoly baja nem lesz!!!
    Tetszett a Liam-Jessica "játék".
    Nagyon- nagyon várom a folytatást!
    Kérlek siess vele!
    xx

    Ui.:Csak így tovább!!!:))

    VálaszTörlés
  5. Szióóó!
    mostaláltam rá a bloogodra és asztaaa!
    oda vagyokk érte!!!
    alig várom már a kövit!
    az én kedvencem Liam, és jó lenne belőle és Jessicából még több!!
    imádom a blogod csak így tovább!
    pusszantás: Leilaa

    VálaszTörlés
  6. Ezz naon jóó. Pont a legrosszabbkor hagytad abba. Vaaa naon teccik

    VálaszTörlés
  7. Szia mikor lesz már kövi ?? :D

    VálaszTörlés
  8. a Liamék része az tetszett a legjobban. :D
    viszont most pont a legrosszabkor hagytad abba...:(
    ugyhogy siess a kövivel! és fantazstikus lett ez a fejezet is! ;)
    puszi x várom a kövit!

    VálaszTörlés